Compania WD-40® sărbătorește cea de-a 65-a aniversare

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)
loading...Loading...

Compania WD-40 apelează la transport blindat pentru a muta formula secretă într-o nouă locație.

Sărbătorește cea de-a 65-a aniversare

13 Septembrie 2018 – SAN DIEGO – Poate fi găsit în 4 din 5 gospodării americane, însă ingredientele acestui produs pentru uz casnic sunt cunoscute doar câtorva persoane din întreaga lume – de aceea Compania WD-40 a depus eforturi foarte mari pe 12 septembrie apelând la serviciile unui vehicul blindat și ale unei companii de securitate de primă clasă, pentru a-și muta formula secretă într-un seif bancar securizat.

Pornind de la sediul Companiei WD-40 din San Diego, Garry Ridge, președintele și CEO-ul Companiei WD-40, și-a pus încrederea în compania Brinks, liderul mondial în logistică securizată, să îi asigure transportul, împreună cu o servietă prinsă cu cătușe de mâna acestuia. Servieta în care se află formula secretă, va fi păstrată în siguranță într-un seif bancar din apropiere. Formula – care nu a mai fost atinsă de mâna unui om de mai bine de 15 ani, de la aniversarea de 50 ani a Companiei – este cel mai de preț bun al Companiei, umplând tuburile emblematice de culoare albastru și galben în 176 țări și teritorii din întreaga lume. Și deși “soluția secretă” are aceleași ingrediente de bază încă de la întemeierea Companiei, acum 65 de ani, Compania WD-40 nu este deloc o companie statică.

“Compania WD-40 a fost fondată în 1953 sub denumirea Rocket Chemical Company de către trei tehnicieni care căutau un solvent pentru a proteja rachetele împotriva coroziunii și a devenit mult mai mult decât atât: mult-iubita formulă cu multiple utilizări,” a spus Ridge. “Căutăm în permanență moduri de a o îmbunătăți pe zi ce trece, oferind soluții unice, de mare valoare și ușor de folosit pentru o varietate de nevoi privind întreținerea. Acest lucru nu include doar noi moduri prin care produsul cu multiple utilizări poate fi aplicat, precum produsul nostru WD-40 EZ-REACH, care include un pai flexibil pentru a ajunge în locurile greu accesibile, dar și linii noi de produse atât pentru amatorii de DYI, cât și pentru companiile de profil.”

Inovația a reprezentat un element constant și a ajutat Compania WD-40 Company să atingă vânzări nete de 381 milioane dolari în anul fiscal 2017.

  • 2005: Compania WD-40 a introdus paiul permanent atașat WD-40® Smart Straw® care pulverizează în două moduri – pulverizare cu rază largă sau jet.
  • 2009: A fost introdus pe piață WD-40® Trigger Pro, același produs extraordinar într-un un flacon rezistent, fără pulverizator.
  • 2011: Compania a introdus WD-40® Specialist®, o linie formată din cele mai bune produse de întreținere, având o formulă special concepută pentru a întruni nevoile utilizatorilor profesioniști.  Linia a ajuns la un număr de 18 produse, care includ: WD-40® Specialist® Spray & Stay Gel, Industrial-Strength Cleaner & Degreaser și o linie de patru tipuri de Greaser (unsori).
  • 2015: Compania WD-40 a introdus WD-40 EZ-REACHTM, un produs cu un pai unic ce se îndoaie și își menține forma, pentru a ajunge mai ușor după colțuri și în locurile greu accesibile.

Pe lângă accentul pus de Companie pe inovație pentru a întruni cerințele pieței, Ridge atribuie succesul continuu al Companiei WD-40 și angajaților săi.

“Deși produsele noastre și formula secretă sunt fundamentale pentru succesul nostru, angajații noștri sunt la fel de importanți” a declarat Ridge.  “Existăm pentru a crea amintiri pozitive de durată în tot ceea ce facem și nu am putea face asta fără cei aproape 500 membri ai tribului nostru din întreaga lume, dedicați scopului de a ne trăi valorile, de a rezolva probleme și de a face lucrurile să funcționeze mai bine în ateliere, fabrici și case.” 

Despre Compania WD-40

Compania WD-40 este o organizație globală de marketing dedicată creării unor amintiri pozitive de durată prin dezvoltarea și vânzarea de produse care rezolvă problemele din ateliere, fabrici și din casele din întreaga lume. Compania își comercializează produsele de întreținere și uz casnic și produsele de curățare sub următoarele mărci bine cunoscute: WD-40®, 3-IN-ONE®, GT85®, X-14®, 2000 Flushes®, Carpet Fresh®, no vac®, Spot Shot®, 1001®, Lava® și Solvol®.

Având sediul central la San Diego, WD-40 Company a înregistrat vânzări nete de 381 milioane dolari în anul fiscal 2017 și produsele sale sunt în prezent disponibile în mai bine de 176 țări și teritorii din întreaga lume.  Compania WD-40 este listată la bursa NASDAQ GlobalSelect market sub codul de bursă “WDFC.” Pentru mai multe informații compania WD-40 vă rugăm vizitați www.wd40company.com.

Date de contact

Temad Co SRL Brașov, Șoseaua Cristianului Nr. 12, 500053 România

© 2018 WD-40 Company